Oleme jaotanud treeningud kolmele tasemele: algtase, kesktase ja edasijõudnud.
Loe lisa altpoolt ja leia endale sobiv!

 

ALGTASE

Post (algtase)

Post (algtase) trennis õpime oma kehaga posti usaldama. Kogume jõudu ja lihvime liikumist sujuvamaks. Saame tuttavaks erinevate käehaaretega, õpime tegema piruette ja kõikvõimalikke erinevaid spinne. Trennid toimuvad enamjaolt staatilisel postil, kuid aeg-ajalt saame avastada ka keerleva posti võlu. 

* Palume kaasa võtta lühikesed püksid ja sokid. Trennipäeval kindlasti mitte kasutada kehakreeme või -õlisid.

Exotic (algtase)

Exotic on sensuaalne tantsustiil, mis on tuntud oma hüpnotiseeriva mõju ja naiselikkuse poolest. Sujuv liikumine, mis vaatajaid lummab, algab pisidetailidest. Siin õpimegi oma keha pealaest jalatallani tunnetama. Pärast soojendust võtame detailselt ette tehnika erinevate kehaliikumiste ja exoticu baaselementide sooritamiseks nii postil kui põrandal. Et liikumised hakkaks tulema loomulikult, on vaja palju kordusi ja harjutamist ning seda me just selles trennis võimaldame.

Treeningusse võib tulla kingadega, kuid algajatel soovitame esialgu proovida ilma.

* Palume kaasa võtta pikad püksid, põlvekaitsmed ja sokid.

Venitus

Venitus on rahulik venitustreening, kus pööratakse tähelepanu lihashooldusele ning turvalisele liigeste liikumisulatuse suurendamisele. Trenni on oodatud igal tasemel huvilised.

Trennis tehakse tööd kaunite seljapainutuste ning spagaatide arendamiseks ning harjutatakse ka keerulisemaid joogast ning tantsimisest tuntud asendeid. Lisaks aktiivsele venitusele ning lihaskontrolli harjutamisele kasutatakse ka rahulikku passiivset venitust, mis on mõnus lõõgastus nii kehale kui meelele.

* Palume kaasa võtta mugavad ja venivad trenniriided.

Exotic koreo (algtase)

Algtaseme õpilastele suunatud koreograafiatrennis õpime erinevates exoticu stiilides kavasid, mis põhinevad exoticu baaselementidel. Koreograafiaid omandame rahulikus tempos, pannes rõhku musikaalsusele ja stiilile iseloomulikele liikumistele. Ootame osalema nii kontsadel kui sokkis. Trenn sobib ideaalselt üleminekuks algtaseme trennidest kesktasemele!

* Palume kaasa võtta põlvekaitsmed ja soovi korral kontsad.

KESKTASE

Post (kesktase)

Post (kesktase) trenn sobib neile, kes on juba Post (algtase) trennis käinud, suudavad postil istuda, ronida ning spinnides asendit hoida. Õpime liikuma postil sujuvalt ülesse ja alla ning teeme algust pea alaspidi trikkidega. Tugevdame õlavööd ja kasutame enamuse ajast spinnivat posti. 

Kui tahad rohkem postil erinevaid elemente kombineerida, ronida ning spinniva postiga katsetada, siis on see trenn sulle!

* Palume kaasa võtta lühikesed püksid. Trennipäeval kindlasti mitte kasutada kehakreeme või -õlisid.

Exotic Old School

Exotic Old School on üks exoticu põhilistest alastiilidest. Selles trennis õpimegi just selles stiilis koreograafiat, mis on inspireeritud stripiklubide maailmast. Saame õppida võrgutuskunsti ja leida exoticu juured. Fookus on sensuaalsusel, naiselikkusel ja kirel.

* Palume kaasa võtta põlvekaitsmed ja kingad.

Exotic Hard

Exotic Hard on üks exoticu alastiilidest, mis on tublisti tempokam ja dünaamilisem. Selles kasutatakse rohkem trikke, hüppeid ning teravaid aktsente rõhudes musikaalsusele. Trennides on põhiliseks osaks tantsimine, aga harjutame koreograafiates vajaminevate liikumiste ja trikkide tehnikat ka rahulikult eraldi. Igas koreograafias on nii kergemaid kui raskemaid variatsioone, niiet midagi karta vaja pole. Et oma tantsu rohkem isikupära tuua, loome endale sobivad karakterid ja pöörame rõhku ka erinevate emotsioonide kasutamisele. Trenn sobib sulle, kui oled juba exoticu baasiga tuttav.

* Palume kaasa võtta põlvekaitsmed ja saapad

Exotic Flow

Exotic flow on exotic tantsu alastiil ja suund, mille tuumaks on pidev liikumise voog – „flow“. Selles tantsutunnis keskendume liikumistele, mis lähevad sujuvalt üle ühelt liigutuselt teisele, pöörates tähelepanu musikaalsusele, rõhutatud kehajoontele, jalatööle (legwork) ja tööle kõrge kontsaga platvormil. Esimeses trenni pooles teeme soojenduse, harjutame Exotic stiili tehnikat ning seejärel õpime koreograafiat, mida tantsime 2-3 nädalat. Exotic Flow tunnis õpid kuidas tantsida ja liikuda tugevalt, samas kaalutult, pehmelt ja plastiliselt.

* Palume kaasa võtta põlvekaitsmed ja kingad.

Exotic tehnika

Exotic tehnika treeningutes keskendume exoticu tehnikale. Kinnistame baasoskusi, pöörame rõhku kontsade meisterlikule kasutamisele ja sukeldume süvitsi tehnika korrektsusesse ja puhtusesse. Trennis õpime ka erinevate exotic trikkide põhitehnikaid ning harjutame erinevaid tasakaaluasendeid. Iga trenn võtame fookusesse erineva temaatika. Selles trennis võtame aega õppimiseks ja harjutamiseks. Puhas tehnika loob kauni tantsu.

Trenn sobib sulle, kui tunned end mugavalt kehalainete ja piruettidega ning oled juba mõned korrad kontsasid kasutanud.

* Palume kaasa võtta põlvekaitsmed ja kingad.

Exotic trikid

Exotic trikid trennis õpime erinevaid trikke, millega oma tantsu särtsu ja isikupära tuua. Trennis keskendume erinevate trikkide tehnikatele ning ettevalmistavatele harjutustele. Lisaks harjutame kätelseise ja teisi tasakaaluasendeid, mis on paljude trikkide eelduseks. See trenn sobib kõigile, kes on exoticu baasiga tuttavad ning kontsadega sinapeal.  Treener kohandab trikid vastavalt osalejate tasemetele.

* Palume kaasa võtta põlvekaitsmed ja saapad.

EDASIJÕUDNUD

Post (edasijõudnud)

Selles trennis oleme palju pea alaspidi ja tutvume uute ja põnevate kombinatsioonidega, mis arendavad jõudu ja vastupidavust. Nüüd nõuavad trikid rohkem jõudu, julgust ja teatud määral painduvust.

Soovitame käia ka Seljatreeningu ja Venitus trennides, kuna jõud ja venivus on oluline, et saaksid teha ilusaid kombinatsioone postil.

*Palume kaasa võtta lühikesed püksid. Trennipäeval kindlasti mitte kasutada kehakreeme või -õlisid.

Piltide autor:  Katrin Smaragensson