Exotic Soul Studio

Trennid

Trennid

  • Treeningud kestavad 1 tund.
  • Palume kohal olla vähemalt 10 minutit enne trenni algust.
  • Mittetulijal treening kindlasti tühistada! Vähemalt 3 tundi enne trenni algust.
  • Riietumissoovitused on iga trenni all eraldi kirjas. Trennideks eemaldame ehted. Kui teil endil pole põlvekaitsmeid, saab neid ka stuudiost laenata.
  • Palume kaasa võtta isikliku rätiku ning pesta käsi enne ja pärast trenni. Tualetis on olemas ka käte desinfitseerija. Ruumi õhutame ja desinfitseerime alati enne trenni.
  • Palume enne trenni algust teavitada treenerit kõigist tervislikest eripäradest, et saaksime teile pakkuda võimalikult turvalise treeningu.
  • Arveldamine kohapeal sularahas.

Pole Basics

Pole Basics trenn sobib ideaalselt neile, kel pole eelnevat kokkupuudet postitantsuga.

Selles trennis õpime oma kehaga posti usaldama. Eelnev treenitus pole oluline, sest just selles trennis kogume jõudu ja lihvime liikumist sujuvamaks. Saame tuttavaks erinevate käehaaretega, õpime tegema piruette ja kõikvõimalikke erinevaid spinne. Trennid toimuvad enamjaolt staatilisel postil, kuid aeg-ajalt saame avastada ka keerleva posti võlu.

* Palume kaasa võtta lühikesed püksid ja sokid. Trennipäeval kindlasti mitte kasutada kehakreeme või -õlisid.

Exotic Basics

Exotic Basics trenni on oodatud kõik postitantsu huvilised – ka need, kel pole eelnevat kogemust ei posti ega tantsimisega.

Exotic on sensuaalne tantsustiil, mis on tuntud oma hüpnotiseeriva mõju ja naiselikkuse poolest. Sujuv liikumine, mis vaatajaid lummab, algab pisidetailidest. Siin õpimegi oma keha pealaest jalatallani tunnetama. Pärast soojendust võtame detailselt ette tehnika erinevate kehaliikumiste ja kombinatsioonide sooritamiseks. Et liikumised hakkaks tulema loomulikult, on vaja palju kordusi ja harjutamist ning seda me just selles trennis võimaldame. Õpime iga trenn uue lühikese koreograafia, seega pole vahet, kuna trenniga liituda soovite 🙂

Treeningusse võib tulla kingadega, kuid algajatel soovitame esialgu proovida ilma.

* Palume kaasa võtta pikad püksid, põlvekaitsmed ja sokid.

Exotic

Exotic sobib hästi neile, kes on selle stiiliga juba varem kokku puutunud.

Trennis keskendume endiselt sujuvale liikumisele, kuid võtame juurde uusi elemente ning veidi keerukamaid kombinatsioone. Trenn on üles ehitatud koreograafia õppimisele, mida tantsime järjest 2-3 nädalat. See aitab osalejatel oma tantsu iga korraga aina kaunimaks lihvida.

* Palume kaasa võtta lühikesed ja pikad püksid, põlvekaitsmed ning kingad.

Pole Tricks

Pole Tricks trenn sobib neile, kes juba Pole Basics trennis käinud ja tahavad rohkem postil erinevaid elemente kombineerida, ronida ning spinniva postiga katsetada. 

Trennides õpime natuke raskemaid trikke kui Pole Basics trennis ja kasutame rohkem spinnivat posti. 

* Palume kaasa võtta lühikesed püksid. Trennipäeval kindlasti mitte kasutada kehakreeme või -õlisid.

Floor Tricks

Floor Tricks trennis õpime erinevaid põrandal ja posti alumises osas tehtavaid trikke, mida kasutatakse eeskätt Exoticu trennides. Harjutame põrandal liikumise baaselemente ning pöörame tähelepanu turvalisele turi-, pea- ja kätelseisu tehnikale.

Tund on sobilik kõikidele huvilistele, osalejad harjutavad trikke vastavalt oma tasemele. Treeningu jooksul areneb painduvus ning lihastugevus, samuti tasakaal ja oskus kasutada kogu keha kauni ja voolava liikumise jaoks.

* Palume kaasa võtta mugavad trenniriided, põlvekaitsmed ja soovi korral kingad.

Choreo

Choreo on tantsuline trenn, mis on mõeldud õpilastele, kes on varasemalt keerleva postiga juba tuttavad. Selles trennis hindame naiseliku liikumise ilu ja lihtsust ning kombineerime postil ka erinevaid tantsustiile. Choreo trennis omandame kindla koreograafia keerleva posti ümber.

Selles tunnis jutustame lugu, mida anname edasi oma keha liikumise ja muusikaga. Post võimaldab liikumisele lisada amplituudi ja jõudu ning lihvib lõpptulemuse huvitavaks elamuseks. Üht tantsukava saab õppida 2-3 nädalat. Choreo trenni annab kaks eri treenerit, kes õpetavad sama koreograafiat.

* Palume kaasa võtta lühikesed püksid, sokid ja põlvekaitsmed. Trennipäeval kindlasti mitte kasutada kehakreeme või -õlisid.

Stretch

Stretch on rahulik venitustreening, kus pööratakse tähelepanu lihashooldusele ning turvalisele liigeste liikumisulatuse suurendamisele. Trenni on oodatud igal tasemel huvilised.

Trennis tehakse tööd kaunite seljapainutuste ning spagaatide arendamiseks ning harjutatakse ka keerulisemaid joogast ning tantsimisest tuntud asendeid. Lisaks aktiivsele venitusele ning lihaskontrolli harjutamisele kasutatakse ka rahulikku passiivset venitust, mis on mõnus lõõgastus nii kehale kui meelele.

* Palume kaasa võtta mugavad ja venivad trenniriided, võimalusel võta kaasa ka põlvekaitsmed ja rätik.

Yoga Flow

Nii igapäevaelus kui ka tantsimises tuleb kasuks, kui jalad ja käed on mõnusalt liikuvad ning selg kaunilt nõtke. Yoga Flow trennis kombineeritakse erinevate jooga- ja venitusstiilide tehnikaid ning õpitakse enda keha kuulama ja temaga koostööd tegema. Trenni on oodatud igal tasemel huvilised.

Yoga Flow trennis keskendutakse hingamise ja liikumise kooskõlale, lihaste tugevdamisele ning liigeste stabiliseerimisele. Järjepideval treeningul areneb tasakaal ja kogu keha liikuvus, et spagaadid ja seljapainutused oleksid kaunid ning turvalised.

* Palume kaasa võtta mugavad ja venivad trenniriided.

Practice Hour

Practice Hour ei ole tavaline trenn, see on tund teile endile. Saate võimaluse iseseisvalt harjutada just seda, mida soovite.

Meie treenerid on ühel meelel, et iseseisev õppimine võib olla vägagi arendav. Saate keskenduda vaid iseendale ja harjutada seni, kuni kõik ideaalselt välja tuleb. Seda aega võib kasutada ka oma koreograafia loomiseks, venitamiseks või hoopis üldkehatreeninguks. Kooskõlas teiste saalis olijatega saate valida muusika.

Pildid:
© Keit Käsnar