Oleme jaotanud treeningud kolmele tasemele: algtase, kesktase ja edasijõudnud.
Loe lisa altpoolt ja leia endale sobiv!

 

 

ALGTASE

Pole Basics

Pole Basics trennis õpime oma kehaga posti usaldama. Kogume jõudu ja lihvime liikumist sujuvamaks. Saame tuttavaks erinevate käehaaretega, õpime tegema piruette ja kõikvõimalikke erinevaid spinne. Trennid toimuvad enamjaolt staatilisel postil, kuid aeg-ajalt saame avastada ka keerleva posti võlu. 

* Palume kaasa võtta lühikesed püksid ja sokid. Trennipäeval kindlasti mitte kasutada kehakreeme või -õlisid.

Exotic Basics

Exotic on sensuaalne tantsustiil, mis on tuntud oma hüpnotiseeriva mõju ja naiselikkuse poolest. Sujuv liikumine, mis vaatajaid lummab, algab pisidetailidest. Siin õpimegi oma keha pealaest jalatallani tunnetama. Pärast soojendust võtame detailselt ette tehnika erinevate kehaliikumiste ja exoticu baaselementide sooritamiseks nii postil kui põrandal. Et liikumised hakkaks tulema loomulikult, on vaja palju kordusi ja harjutamist ning seda me just selles trennis võimaldame.

Treeningusse võib tulla kingadega, kuid algajatel soovitame esialgu proovida ilma.

* Palume kaasa võtta pikad püksid, põlvekaitsmed ja sokid.

Stretch

Stretch on rahulik venitustreening, kus pööratakse tähelepanu lihashooldusele ning turvalisele liigeste liikumisulatuse suurendamisele. Trenni on oodatud igal tasemel huvilised.

Trennis tehakse tööd kaunite seljapainutuste ning spagaatide arendamiseks ning harjutatakse ka keerulisemaid joogast ning tantsimisest tuntud asendeid. Lisaks aktiivsele venitusele ning lihaskontrolli harjutamisele kasutatakse ka rahulikku passiivset venitust, mis on mõnus lõõgastus nii kehale kui meelele.

* Palume kaasa võtta mugavad ja venivad trenniriided.

Conditioning

Conditioning (maakeeli jõutreening) treeningus saame treenida igasuguseid erinevaid lihasgruppe, millele oleks vaja tähelepanu pöörata just postitantsus. Kuigi ka kõik muud treeningud kasvatavad jõudu, on selles trennis osalemine suureks abiks mistahes tasemel õpilastele, sest harjutuste raskusastme saab iga õpilase puhul valida just temale sobiva.

Kes juba postitantsuga kokku puutunud on, teab, et ainult graatsilisusest ei piisa. Jõudu kasvatades saame postil harjutusi sooritades olla veel hõljuvamad ja pingevabamad. Trennideks valmistame ette kõiksuguseid huvitavaid ja ka lõbusaid harjutusi nii maas kui postil ja mujalgi veel.

* Palume kaasa võtta mugavad trenniriided.

KESKTASE

Pole Tricks 1

Pole Tricks 1 trenn sobib neile, kes on juba Pole Basics trennis käinud, suudavad postil istuda, ronida ning spinnides asendit hoida. Õpime liikuma postil sujuvalt ülesse ja alla ning teeme algust pea alaspidi trikkidega. Tugevdame õlavööd ja kasutame enamuse ajast spinnivat posti. 

Kui tahad rohkem postil erinevaid elemente kombineerida, ronida ning spinniva postiga katsetada, siis on see trenn sulle!

* Palume kaasa võtta lühikesed püksid. Trennipäeval kindlasti mitte kasutada kehakreeme või -õlisid.

Exotic Flow

Exotic flow on exotic tantsu alastiil ja suund, mille tuumaks on pidev liikumise voog – „flow“ Selles tantsutunnis keskendume liikumistele, mis lähevad sujuvalt üle ühelt liigutuselt teisele, pöörates tähelepanu musikaalsusele, rõhutatud kehajoontele, jalatööle (legwork) ja tööle kõrge kontsaga platvormil. Esimeses trenni pooles teeme soojenduse, harjutame Exotic stiili tehnikat ning seejärel õpime koreograafiat, mida tantsime 2-3 nädalat.

Võta kaasa põlvekaitsmed ja Exotic tantsu platvormkingad/-saapad. Võid kingade puudumisel tantsida ka sokkides. Exotic Flow tunnis õpid kuidas tantsida ja liikuda tugevalt, samas kaalutult, pehmelt, plastiliselt ja võrgutavalt.

„Nothing is softer or more flexible than water, yet nothing can resist it.“—Lao Tzu

* Palume kaasa võtta põlvekaitsmed ja kingad.

Choreo

Choreo on tantsuline trenn, mis on mõeldud õpilastele, kes on varasemalt keerleva postiga juba tuttavad. Selles trennis hindame naiseliku liikumise ilu ja lihtsust ning kombineerime postil ka erinevaid tantsustiile. Choreo trennis omandame kindla koreograafia keerleva posti ümber. Üht tantsukava saab õppida 2-3 nädalat. Choreo trenni annab kaks eri treenerit, kes õpetavad sama koreograafiat.

* Palume kaasa võtta lühikesed püksid, sokid ja põlvekaitsmed. Trennipäeval kindlasti mitte kasutada kehakreeme või -õlisid.

Exotic Floorwork

 

Exotic Floorwork trennis kasutame samu tehnikaid nagu exoticu treeningutes: sujuvad üleminekud, plastilisus, legwork ja naiselike kehajoonte rõhutamine, samas toimub kogu liikumine põrandal. Olenevalt koreograafiast tantsitakse ilma postita või kasutades posti vaid mõneks elemendiks. 

Exotic Floorwork treeningu esimeses pooles teeme soojenduse ja harjutame tehnikat ning seejärel õpime koreograafiat, mida tantsime 2-3 nädalat.

* Palume kaasa võtta põlvekaitsmed ja exoticu platvormsaapad/ -kingad ja retuusid, et oleks mugavam end põrandal libistada. Kingade puudumised on hea tantsida ka sokkides.

Exotic Hard

Exotic hard on üks exoticu alastiilidest. Võrreldes flow stiiliga on hard tempokam ja dünaamilisem. Selles kasutatakse rohkem trikke, hüppeid ning tervaid aktsente rõhudes musikaalsusele. Trennides on põhiliseks osaks tantsimine, aga harjutame koreograafiates vajaminevate liikumiste ja trikkide tehnikat ka rahulikult eraldi. Igas koreograafias on nii kergemaid kui raskemaid variatsioone, niiet midagi karta vaja pole. Et oma tantsu rohkem isikupära tuua, loome endale sobivad karakterid ja pöörame rõhku ka erinevate emotsioonide kasutamisele. Trenn sobib sulle, kui oled juba exoticu baasiga tuttav.

*Palume kaasa võtta põlvekaitsmed ja saapad.

 

Exotic Technique

 

Exotic Technique treeningutes keskendume exoticu tehnikale. Kinnistame baasoskusi, pöörame rõhku kontsade meisterlikule kasutamisele ja sukeldume süvitsi tehnika korrektsusesse ja puhtusesse. Trennis õpime ka erinevate exotic trikkide põhitehnikaid ning harjutame erinevaid tasakaaluasendeid. Selles trennis võtame aega õppimiseks ja harjutamiseks. Puhas tehnika loob kauni tantsu.

Trenn sobib sulle, kui tunned end mugavalt kehalainete ja piruettidega ning oled juba mõned korrad kontsasid kasutanud.

* Palume kaasa võtta põlvekaitsmed ja kingad.

EDASIJÕUDNUD

Pole Tricks 2

Selles trennis oleme palju pea alaspidi ja tutvume uute ja põnevate kombinatsioonidega, mis arendavad jõudu ja vastupidavust. Nüüd nõuavad trikid rohkem jõudu, julgust ja teatud määral painduvust.

Soovitame käia ka Conditioning ja Stretch trennides, kuna jõud ja venivus on oluline, et saaksid teha ilusaid kombinatsioone postil.

*Palume kaasa võtta lühikesed püksid. Trennipäeval kindlasti mitte kasutada kehakreeme või -õlisid.

Piltide autorid: Laura Oro ja Keit Käsnar