Oleme jaotanud treeningud kolmele tasemele: algtase, kesktase ja edasijõudnud.
Loe lisa altpoolt ja leia endale sobiv!

ALGTASE

Pole Basics

Pole Basics trennis õpime oma kehaga posti usaldama. Kogume jõudu ja lihvime liikumist sujuvamaks. Saame tuttavaks erinevate käehaaretega, õpime tegema piruette ja kõikvõimalikke erinevaid spinne. Trennid toimuvad enamjaolt staatilisel postil, kuid aeg-ajalt saame avastada ka keerleva posti võlu.

* Palume kaasa võtta lühikesed püksid ja sokid. Trennipäeval kindlasti mitte kasutada kehakreeme või -õlisid.

Exotic Basics

Exotic on sensuaalne tantsustiil, mis on tuntud oma hüpnotiseeriva mõju ja naiselikkuse poolest. Sujuv liikumine, mis vaatajaid lummab, algab pisidetailidest. Siin õpimegi oma keha pealaest jalatallani tunnetama. Pärast soojendust võtame detailselt ette tehnika erinevate kehaliikumiste ja exoticu baaselementide sooritamiseks nii postil kui põrandal. Et liikumised hakkaks tulema loomulikult, on vaja palju kordusi ja harjutamist ning seda me just selles trennis võimaldame.

Treeningusse võib tulla kingadega, kuid algajatel soovitame esialgu proovida ilma.

* Palume kaasa võtta pikad püksid, põlvekaitsmed ja sokid.

Stretch

Stretch on rahulik venitustreening, kus pööratakse tähelepanu lihashooldusele ning turvalisele liigeste liikumisulatuse suurendamisele. Trenni on oodatud igal tasemel huvilised.

Trennis tehakse tööd kaunite seljapainutuste ning spagaatide arendamiseks ning harjutatakse ka keerulisemaid joogast ning tantsimisest tuntud asendeid. Lisaks aktiivsele venitusele ning lihaskontrolli harjutamisele kasutatakse ka rahulikku passiivset venitust, mis on mõnus lõõgastus nii kehale kui meelele.

* Palume kaasa võtta mugavad ja venivad trenniriided.

Conditioning

Conditioning (maakeeli jõutreening) treeningus saame treenida igasuguseid erinevaid lihasgruppe, millele oleks vaja tähelepanu pöörata just postitantsus. Kuigi ka kõik muud treeningud kasvatavad jõudu, on selles trennis osalemine suureks abiks mistahes tasemel õpilastele, sest harjutuste raskusastme saab iga õpilase puhul valida just temale sobiva.

Kes juba postitantsuga kokku puutunud on, teab, et ainult graatsilisusest ei piisa. Jõudu kasvatades saame postil harjutusi sooritades olla veel hõljuvamad ja pingevabamad. Trennideks valmistame ette kõiksuguseid huvitavaid ja ka lõbusaid harjutusi nii maas kui postil ja mujalgi veel.

* Palume kaasa võtta mugavad trenniriided.

KESKTASE

Pole Tricks 1

Pole Tricks 1 trenn sobib neile, kes on juba Pole Basics trennis käinud, suudavad postil istuda, ronida ning spinnides asendit hoida. Õpime liikuma postil sujuvalt ülesse ja alla ning teeme algust pea alaspidi trikkidega. Tugevdame õlavööd ja kasutame enamuse ajast spinnivat posti. 

Kui tahad rohkem postil erinevaid elemente kombineerida, ronida ning spinniva postiga katsetada, siis on see trenn sulle!

* Palume kaasa võtta lühikesed püksid. Trennipäeval kindlasti mitte kasutada kehakreeme või -õlisid.

Exotic 1

Kui tunned end mugavalt kehalainete ja -ringidega, suudad teadlikult puusa rotatsiooni kasutada ning üle õla rulluda, siis oled juba oodatud exotic 1 trenni! Trenn on üles ehitatud koreograafia õppimisele, mida tantsime järjest 2-3 nädalat. Trennis keskendume endiselt sujuvale liikumisele, kuid koreograafiaid õppides avastame aina uusi elemente ning kombinatsioone.

* Palume kaasa võtta põlvekaitsmed ja kingad.

Choreo

Choreo on tantsuline trenn, mis on mõeldud õpilastele, kes on varasemalt keerleva postiga juba tuttavad. Selles trennis hindame naiseliku liikumise ilu ja lihtsust ning kombineerime postil ka erinevaid tantsustiile. Choreo trennis omandame kindla koreograafia keerleva posti ümber. Üht tantsukava saab õppida 2-3 nädalat. Choreo trenni annab kaks eri treenerit, kes õpetavad sama koreograafiat.

* Palume kaasa võtta lühikesed püksid, sokid ja põlvekaitsmed. Trennipäeval kindlasti mitte kasutada kehakreeme või -õlisid.

Strip Plastic

Strip Plastic on kombinatsioon erinevatest tantsustiilidest, nagu ballett, ladina ja idamaised tantsud ning modernne tants. Liigutustes on vihjeid erootilisusele, seejuures olemata vulgaarne. Eesmärk on võrgutada lahti riietumata.

Arvamus, et striptiis ja strip plastic on erinevad nimetused samale tanstustiilile, ei vasta tõele. Striptiis on kaunilt lahtiriietumise kunst, ning vaid üks paljudest strip plasticu suundadest. Seda stiili iseloomustab plastilisus, sensuaalsus, enese keha “omamine”, pehmed liigutused ja naiselikkuse rõhutamine.

Strip plasticu trenn aitab hoida head füüsilist vormi, arendab tasakaalu, plastilisust ja paindlikkust. See stiil on hea rühile ning õpetab kaunilt liikuma.

* Palume kaasa võtta põlvekaitsmed ja kingad. Exoticu platvormsaapaid ja -kingi kasutame olenevalt koreograafia iseloomust.

Exotic Tricks

Exotic Tricks sobib sulle, kui tunned end mugavalt üle õla rullumises ning saad iseseisvalt turiseisu. Trennis õpime erinevaid põrandal ja postil tehtavaid trikke ning leiame tasakaalu erinevates asendites. Selles trennis võtame aega trikkide õppimiseks ja harjutamiseks, et koreograafiaga trennides lihtsam oleks.

* Palume kaasa võtta põlvekaitsmed ja kingad.

EDASIJÕUDNUD

Exotic 2

Kui tunned, et exotic tase 1 trenn hakkab end ammendama, tahaksid õppida koreograafiaid, mis sisaldavad keerukamaid ja rohkem jõudu nõudvaid kombinatsioone, oled oodatud exotic tase 2 trenni!

*Palume kaasa võtta põlvekaitsmed ja kingad.

Pole Tricks 2

Exotic Soul Studio Tartu postitants trennid Pole Tricks

Selles trennis oleme palju pea alaspidi ja tutvume uute ja põnevate kombinatsioonidega, mis arendavad jõudu ja vastupidavust. Nüüd nõuavad trikid rohkem jõudu, julgust ja teatud määral painduvust.

Soovitame käia ka Conditioning ja Stretch trennides, kuna jõud ja venivus on oluline, et saaksid teha ilusaid kombinatsioone postil.

*Palume kaasa võtta lühikesed püksid. Trennipäeval kindlasti mitte kasutada kehakreeme või -õlisid.

Piltide autorid: Laura Oro ja Keit Käsnar